liseberg!

Jag var ju på liseberg igår, det var askul! Den bästa dagen på länge faktiskt. Vi var där ju hela dagen och jag trodde att vi skulle bli trötta på det på slutet men det kändes som att vi skulle kunna gå där en dag till ^^
Bilderna är rätt dåliga för jag tog inte med någon kamera, så det blev mobilbilder.


Johanna, Doddo & Hanna och lite av balder, min favokarusell ^^

Uppskjutet som jag egentligen inte vågade åka, men jag gjorde det iaf (a)

Jag, Hanna & Johanna

Johanna & Doddo i flumride

Vi delade tre stycken på allt det där för vi var tvungna att handla för hela matkupongen.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

sv: Haha jaa, massa pussar på igår! :D Haha doddo sa det där med maten, men ni kunde ju handlat på burger king, för det gjorde vi iaf :D<3

2010-06-17 @ 13:12:58
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback